vineri, 1 mai 2009

back to blog

Blog-ul dvs. a fost creat!

Tocmai v-am creat un blog. De acum, vă puteţi adăuga postările aici, puteţi crea propriul dvs. profil sau puteţi personaliza modul în care arată blogul dvs.

Începeţi să utilizaţi blogul.

asta e mesajul de intimpinare cind incepi un blog nou. daca as fi un sef onest la Blogger as adauga asa :

va sugeram sa va faceti un back-up la blog. orice publicati pe Blogger e automat cesionat platformei. in cazul in care Blogger decide, fara un anunt in prealabil, sa va stearga blogul, in baza unei fals raport de spam, sa nu aveti pretentia sa va recuperati datele. acesta este un blog gratuit, cum sint vreo 200 de milioane, si nu sta nimeni sa le recupereze pe zecile care dispar zilnic. bine ati venit in blogosfera!
initial am zis ca n-o sa-mi mai fac blog gratuit si in niciun caz pe google, in urma esecului inregistrat in a-mi recupera blogul kidrullz.blogspot.com pe care mi l-a radiat bloggerul zilele trecute. nu am renuntat la ideea asta, insa nu m-am putut abtine. trebuie sa consemnez undeva anumite lucruri si m-am si atasat de coltul meu de blogosfera si de comentatorii mei. sper sa ne intilnim in continuare aici.

si o piesa usoara, de buna-dispozitie







18 comentarii:

  1. Chiar te-ai trezit cu el eliminat ???
    Eu credeam ca l-ai facut privat doar.
    Sorry, te urmaream si chiar imi pare rau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si o intrebare absolut idioata dar ma framanta : cum iti faci back-up la blog exceptand varianta salvarii in calculator a sablonului ?

    RăspundețiȘtergere
  3. da lala, google mi l-a sters complet, fara sa ma avertizeze. se intimpla asta mai frecvent decit am crezut, acum ca am inceput sa ma informez despre asta. eu ma gindesc la un back-up pt fiecare articol in parte, in calculator, nu neaparat sub forma de blog offline, habar n-am. sa ne spuna ruxel (ca e mai priceputa) daca exista o solutie ideala de back-up.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tampenie :(
    Eu pentru fiecare articol in parte am adoptat varianta simpla a copierii in document word.
    Imi copiaza frumos cu tot cu poze si comentarii.
    Cam la 2 zile copiez ce am publicat si salvez si in alt hard.
    Mai este si varianta salvarii paginii html ca single file sau tot la option tools/ save as / html.

    Altele nu cunosc.

    Oricum , bine ai revenit !

    RăspundețiȘtergere
  5. In Customize, la Setari, La Blog Tools aveti optiunile de: import blog, export blos sau delete blog. Acolo apasati pe export blog, apoi download, alegeti calea unde vreti sa il salvati (ideal ar fi sa faceti un folder nou pe desktop sau oriunde in alta parte) si il salvati acolo. El va fi salvat ca un document HTML pe care daca il deschideti nu o sa intelegeti mare lucru, insa atunci cand il veti importa intr-un blog nou, google va sti sa il preia exact sub forma care trebuie, cu postari si comentarii. Eu fac asta saptamanal, si fiecare exportare se salveaza sub alt nume (de obicei numele este sub forma datei zilei in care va aflati). Mai mult decat atat, in cazul in care doamne fereste se intampla ceva cu calculatorul si pierd tot ce e in el, deci implicit si back-up-urile de blog, le voi salva pe un dvd, ca sa fiu mai sigura :).

    RăspundețiȘtergere
  6. multumim, ruxel. mergind acum prin setarile de blog sa scot timpenia aia de "finlandeza", am gasit si eu optiunea asta cu import/export blog, pe care nu am vazut-o data trecuta cind a fost sa-mi fac blogul. chiar ma gindeam daca e ce trebuie, si uite ca ai si venit cu raspunsul :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ruxel saru'mana , am creat un blog de back-up folosind functia spusa de tine .

    RăspundețiȘtergere
  8. @Laura: nu era nevoie sa creezi deja un blog de bacj-up; era deajuns doar sa faci exportul (o data pe saptamana) intr-un folder din calculatorul tau si numai daca doamne fereste ramai fara blog, atunci creai unul nou si importai in el ultima salvare facuta de tine a blogului vechi. Iti spun si de ce: pentru ca daca acum tu ai importat deja blogul tau intr-un blog de back-up, la fiecare noua importare, iti va dubla, tripla, etc, toate postarile, pentru ca el de fiecare data importa tot ce ai tu acolo, nu stie sa excluda ce exista deja si in felul asta o sa te trezesti cu cate o postare pusa de nustiu cate ori! Nu stiu daca m-am facut inteleasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ba te-ai facut foarte bine inteleasa , merci.
    Am vrut sa verific daca functioneaza si sa rezerv un nume , plus sa testez cateva chestii pe care nu aveam curajul sa o fac pe cel "plin".

    RăspundețiȘtergere
  10. Ruxel, respec'!

    Bp, welcome back (-up) . .

    RăspundețiȘtergere
  11. deci asta se intamplase cu blogul tau....brrrrrrrrrrrrrr:((

    Bine-ai venit inapoi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bogdana, am păţit şi eu ceva similar. Tot un virus, a atacat blogul. Salvarea mea era că eram pe domeniu şi hosting propriu, n-am pierdut nimic (în afară de câteva însemnări când m-am mutat pe un hosting mai bun). Însemnările alea le-am recuperat totuşi de la un cititor care era abonat la blogul meu prin FeedReader. Sigur, nu cred că s-ar recupera toate posturile, dar poate recuperezi ceva. Întreabă aşadar public dacă a fost abonat cineva la blogul tău prin feedreader şi dacă mai sunt acolo posturile. Nu ştiu nici măcar sigur dacă merge şi de pe platforma Blogger ...
    Tatiana

    RăspundețiȘtergere
  13. @tatiana: chiar ca salvarea ta. ma gindesc si eu sa-mi cumpar un domeniu, undeva, dar nu am deloc timp sa sondez terenul sa vad care-i cea mai buna gazda, in caz de ceva similar, sa am pe cine sa trag la raspundere. merci de sugestie si de comentariu, uite ca o sa intreb, dar nu as miza prea tare.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ah, te-am gasit!!!!!!! Ce bine-mi pare, am crezut ca ne-ai abandonat si-mi parea tare rau... Acum imi pare rau pentru ca ai pierdut atata din particica de suflet care ai impartit-o cu noi, sper sa poti recupera cat mai mult. O sa te urmarim aici. Si bine de stiut, o sa-mi fac si eu un back-up, ca nu se stie niciodata...
    Welcome back!

    RăspundețiȘtergere
  15. draga simona, ma bucur ca m-ai gasit :) chiar ma gindeam azi sa-ti trimit un e-mail sa-ti spun ca "nu mor caii cind vor ciinii " hahaha

    RăspundețiȘtergere
  16. buna... vineri google mi-a sters blogul http://loristiuj.blogspot.com... mor de ciuda... aveam blogul din 2006 si peste 300 de postari... find mai de moda veche am listate toate postarile, mai putin luna mai...

    daca ai aflet ceva in legatura cu recuperarea blogului, te rog sa ne spui si noua :-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin