miercuri, 28 octombrie 2009

sondajele spun...

oamenilor de pe-aici nu le place ca progeniturile lor sa se pupe in stinga si-n dreapta cu alte persoane, clar. din cele 31 de persoane care au raspuns sondajului, doar 5 spun ca nu-i nicio problema, adica 16-17%, ceea ce e putin. asa ca diseara, cind educatoarea insista ca petru sa o pupe pe obraz, o sa-i spun calm si prietenos ca daca vrea sa-l pupe ea nu-i nicio problema, sa zica merci (scuze, ruxel) si ca mai bine sa-l lase sa-i vina lui, in mod natural, afectiunea. sa vedem.

oricit am sustine sus si tare ca tara asta e de cacao, din 15 persoane doar 3 spun ca sigur pleaca "afara"(care sinteti, sa stim si noi -ba una are chiar si bagajele facute-?). asa ca restul de 12, sa ne vedem pe cine votam.
si evident, sondaj nou.

4 comentarii:

  1. Am raspuns si la noul sondaj, din moment ce n-am observat nicio decoratiune de Craciun, rezulta ca, fie ma duc teleghidata la raioanele "mele", fie nu fac eu cumparaturile

    RăspundețiȘtergere
  2. sa ne comunici urmarile actiunilor tale din aceasta seara, plz. chiar sunt curioasa cum reactioneaza tipa. am raspuns si eu la noul sondaj exact ca andra bell. decoratiuni nu-mi trebuie, am din anii trecuti... imi plac sondajele tale, astept si altele. succes!
    c. flower

    RăspundețiȘtergere
  3. ziceam ca mi s-a parut total aiurea aparitia afiselor cu concertele de craciun ale lui costel busuioc sau banica inca la inceputul lui octombrie, cand eram inca in tricou

    RăspundețiȘtergere
  4. @andra_bell: poate in giurgiu oamenii sint mai cu bun simt in privinta asta, aici poti gasi de a inceputul lui oct. mos-craciuni prospeti, la hornbach

    @carnivore, te dezamagesc. nu am avut inima sa-i spun fetei; nu a fost contextul favorabil, am stat mai mult de vorba cu ea in timp ce petru nu se mai dadea dus de la gradi si nu mi-a venit s-o 'tai de la portia' de pupat; poate altadata, daca imi vine bine sau daca o vad racita-sau daca va fi petru racit; altfel s-a cam demonetizat subiectul pt mine, expunindu-l :)

    @raluca: da, e aiurea. la afise nu am fost atenta, dar macar acolo promoveaza niste evenimente, insa aparitia produselor asa devreme nu o inteleg, baga panica in oameni, zau.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin