miercuri, 4 noiembrie 2009

leapsa digitala

am o leapsa restanta de la mare departare, tocmai din canada, de la simona, care zice ca trebuie sa postez 2 imagini, una blue si alta pink. cum si eu, ca orice mama a mileniului 3, am mii de poze vesele si triste descarcate frumos si alandala in folderele lor, pe care nu le mai vede nimeni, deschid unul la intimplare si aleg 2. prima la zoo, unde "imi place" de nu mai pot, a doua la serviciu, in birou, cu un cuplu de melomani in stare de repaos pe un tablou de-al meu executat "la comanda". nu, nu m-au "criticat".


si un bonus "sweet", petru cu silvestra, verisoara favorita.

mai departe catre pescarus, 3b, delieea, raluca si alex dupa timp si posibilitati.

5 comentarii:

  1. Dar ce birou biodivers aveti, doamna bp :D Frumos, frumos la dvs

    RăspundețiȘtergere
  2. @alex: asa, ca mai stiam ca trebuie sa fie cineva, ia si dta leapsa asta, ca nu am mai vazut poze la tine demultisor.
    p.s.cind esti la et 8 nu-i greu sa te trezesti cu asa ceva :) avem si o mare diversitate de ceai, asa ca daca te gasesti vreodata infrigurata prin pta c.de gaulle... :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin