vineri, 1 ianuarie 2010

nou-nout de 2010


ma plingeam mai jos, adica ieri dimineata-anul trecut, ca degeaba se face atita caz, pt ca de obicei se intra in noul an cu toate vechi. acelasi eu, tu, cu țoalele de pe noi, cu defectele noastre, cu placerile noastre, cu creditele, obligatiile, impozitele si idealurile noastre. cineva acolo sus m-a auzit si iata cum azi-noapte, la cumpana dintre ani, eu beam cocktailul meu preferat, in mod total neprogramat si bizar, pe o terasa pe malul lacului, in foc de artificii 360 grade in plin cimp. sa mai spuna cineva ca noaptea de revelion nu e magica :) deci teoria mea (nu-ti face planuri, asteapta sa vezi ce-ti ofera factorul neprevazut, gen) chiar functioneaza.

chiar daca l-am culcat pe petru la 3 a.m., cu mare efort si am avut o dupa-amiaza cam obosita, acum sint destul de ok sa-mi lansez whish-list-ul pe 2010, impulsionata si de ravasul cu pricina:
vreau mai mult.
sint decenta, atita timp cit nu vreau tot, eu zic ca e ok.
vreau mai multi.
vreau mai pline, mai fermi, mai plat, mai hidratata, mai sculptural si mai armonios.
vreau mai colorat, mai neted, mai echilibrat.
vreau mai liber, mai organic, mai animalic, mai pur, mai nepasator.
vreau mai drept, mai rapid, mai curat, mai nou.
insa vreau si mai lent, mai calm, mai departe.
vreau mai sus dar vreau si mai jos. si mai sub, si mai deasupra.
vreau mai precis si mai riguros.
si mai artistic.

si pentru ca am zis ca vreau mai mult, azi mi-am facut cont pe facebook, ma puteti gasi si acolo-insa n-o sa am timp de farmville, e clar. deci lasaaaati prietenii sa vina la mine!

2 comentarii:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin