vineri, 4 iunie 2010

discutii melancolice

era toamna, ploua. conduceam, iar din spate nu se mai auzea nimic, era suspect de liniste in masina.

-petru ?

-mmm... 

-ce faci? 

-nimic.

-dormi, de ce nu mai spui nimic?

-nu dorm... muzica asta ma face trist.

ascultam massive attack. iar el avea in jur de 2 ani jumate. 

*

acum 2 seri, petru se foia fara rost prin casa.

-mami, sint trist.

-de ce, pisoi?

-vreau si eu un prieten. un frate sau ceva...

(eu stiind unde bate) - pisule, dar ti-am explicat ca nu se poate sa ai un frate mai mare sau de virsta ta. nu se poate decit sa ai unul mai mic, un bebelus, daca ar fi... sa-l inveti tu toate lucrurile, stii...

-vrei sa mergem la b. si m. sa o cerem pe malina, sa o luam la noi ? ... intervine si sotul, referindu-se la bebelusul vecinilor de vis-a-vis.

-da, haide! putem? si s-a indreptat grabit spre usa, cu ochii veseli, animat de idee.


4 comentarii:

  1. E clar ca isi doreste concurent la iubirea si atentia parintilor si mai incolo tovaras de joaca! La treaba, deci! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact asta am vrut noi sa prevenim... Se pare ca momentan am reusit, Robbie isi savureaza si momentele in care se joaca cu sora-sa (tot mai mult si mai organizat, pe cat creste Mica, care se pare ca e un bebe perspicace) dar mai ales momentele in care nu trebuie sa ne imparta cu nimeni (cand Mica doarme, de exemplu)... Noi am fost amandoi singuri la parinti si am avut momente ca si Petru... Nu-ti spun sa va puneti pe treaba, voi stiti cand si daca e momentul... Va pupam, in special pe Petru!

    RăspundețiȘtergere
  3. are toane. el mai mult isi doreste un partener de joaca, chiar si dupa ce plecam de la gradi, e avid sa ne oprim in parc, sau ma innebuneste cu "sa mergem undeva, in vizita", numai nu sa ne intoarcem acasa. e pacat ca nu avem in preajma un copilas de virsta lui. cred ca de la virsta asta se vede avantajul de-a avea gemeni ;) in schimb ma gindesc la un ciine...

    RăspundețiȘtergere
  4. sa vi-l mai dau pe dedi acasa la voi? ca vad ca cu mine nu mai merge joaca:))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin