luni, 21 iunie 2010

post-maris

nu stiu la altii, dar la mine prima mare de anul asta a avut un efect sedativ. nu acolo, din fericire, insa de aseara la 11 jumate, de cind am ajuns acasa dupa un drum cu doar 2 opriri, ultima cu sarit sotronul printre gramajoarele cu voma dintr-o parcare amenajata pe autostrada, umblu ca un zombie. impleticindu-ma de bagaje, i-am administrat o limonada cu multa lamiie si miere copilului pe post de cina frugala, apoi am cazut cu totii intr-un somn fara vise. azi dimineata mama si copilul au vazut un desen animat 3d cu odille, odette si rothbart, si apoi, pe muzica lui ceaikovski care mi-a ramas in urechi toata ziua, m-au vizitat chipuri alese, bucatele de tot felul de discutii la care nici nu v-ati gindi, paharele albastre si roz pentru cafea si vin, pestisori tavaliti si inmuiati pina la git intr-o cana cu mujdei gros, rime alese care au lovit adinc, porti in casa, tipete vesele de copii, risete zgomotoase de adulti, dezvaluiri socante, povestiri adevarate, dansez pentru tine si multe, multe altele, la fel de colorate ca si ilustratia. dupa-amiaza, dupa ce-am trecut peste cele citeva zeci de poze executate intr-o rina pe nisip, cu linia orizontului hiita in toate partile, dupa ce am inceput sa scot mirosul de mare din prosoape si sa-l inlocuiesc cu miros de flori de mandarin, ylang-ylang, bergamote si regina noptii, ei bine, dupa ce am stropit cu vin in tigaia cu ficatei dar si in cea cu fasole galbena lemnoasa cu care am fost pacalita la piata si eu tot nu ma invat minte sa procedez mai bine prin a lua la puricat marfa comerciantului, dar asta e alta poveste, o intrebare perversa mi-a incoltit in gindul neinceput al zilei de luni. n-o formulez acum, ca ma cam grabesc.

3 comentarii:

  1. ce frumos trebuie sa fie, sa iti amintesti atatea lucruri si sa le enumeri atat de nu stiu cum. eu am uitat tot. pare atat de departe, parca a fost acum doua saptamani, nu doua zile. foarte ciudat.

    mi hai cu muj dei ul ala

    RăspundețiȘtergere
  2. io i-am zis la mihai ca nu asa se face; ca mujdeiul se asaza frumos in recipient de mojar, ca cafiaua se bea din cani sanatoase iar ca guvizii lui aia buni ne-au ramas si noua in mnasele si vise post marine.
    mi-e teama de "dezvaluiri socante", caci la cum imi stiu sotul, ar fi putut sa va duca departe de tot in copilaria lui, si tare mi-e frica:)
    hai cu intrebarea perversa!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce es teti m pul, mi hai ?

    am fost pe acolo delieea, insa
    The first rule of Fight Club is: you do not talk about Fight Club.
    intrebarea, eh, intrebarea...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin