miercuri, 1 decembrie 2010

azi, 1 dec, chiciura pe toata linia

am inceput iarna in forta. dupa o tona de gheata de dat jos de pe masina, niste drumuri incurcate din pricina slabei vizibilitati si o imersiune cu jumate de masina intr-un sant din tunari, soldata cu o cedare nervoasa, am ajuns dupa-amiaza la afi palace cotroceni pentru a asista la un performance subversiv total suprarealist intr-un cadru profund consumist. concluzii: uneori ingerii se deghizeaza in trei muncitori de treaba, sa nu-ti pui cizme cu talpa neteda de 1 dec, romanul poate inghiti aproape orice alaturi de mincarea din mall, fara sa-i cada greu la stomac si fara sa rigiie.

5 comentarii:

  1. cred ca esti a 5-a persoana cunoscuta care s-a gandit sa dea ieri o raita pe la afi si care a avut parte de experiente nasoale acolo, majoritatea datorate suprapopularii locului...

    RăspundețiȘtergere
  2. si noi am dat o raita pe la afi, dar am stat mai mult la locul de joaca de la etaj, unde era liniste. apoi am coborat si am infulecat compulsiv burgeri si cartofi prajiti la mac intr-o galagie asurzitoare. am terminat masa nervosi si era sa ne rupem mainile alunecand pe bordurile lui videanu. am ajuns acasa speriati si am jurat ca nu mai iesim din casa niciodata. vladut era atat de agitat ca a adormit in taxi, tomita a plans tot drumul, mama copiilor nu a auzit nimic vreo doua zile, iar eu am ramas constipat de la burgerii cu pricina. nu mai iesim niciodata din casa. s-a hotarat democratic.

    RăspundețiȘtergere
  3. raluca, deosebirea e ca eu am ajuns la afi cu treaba, alta decit sa-mi iau toale sau sa serbez "un an de mega fun" cit implinea vestitul asezamint de pierzanie. un grup de artisti din zona dansului contemporan s-a infiltrat in programul artistic oferit de afi pe 1 dec si au prezentat un performace absurd si subversiv construit in jurul lui "zombie consumist" si din care nimeni n-a inteles nimic (ma refer la publicul obisnuit de mall, care de fapt nici nu era atent la ce se vorbea acolo); cu toate acestea cineva din organizare a intrerupt reprezentatia lor, pe motiv ca intr-un slideshow fusese o poza cu hitler iar patronii mall-ului sint respectabili cetateni evrei. intre noi fie vorba, se facuse un misto crunt de mall inca din primul minut.

    mihai: chiar nu ma asteptam sa fiti si voi acolo, pacat ca nu erati la hamburgeri in intervalul de care am vorbit mai sus, v-ati fi distrat cu siguranta. altfel, da, si ora de zgomot si zumzet pe care am petrecut-o eu acolo mi-a afectat linistea interioara ulterior.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce este afi si unde se afla? dans contemporan la mall!

    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela, se pare ce este cel mai mare mall din Buc si din toata europa de est !;) undeva in zona apaca spre drumul taberei, sincer nu stiu de ce-i zice cotroceni. iar dansul contemporan, da, nu cred ca va mai intra la mall prea curind dupa experimentul asta

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin