duminică, 26 iulie 2009

de libertate, zis si facut

nu stiu altii ce fac, insa copilul nostru interactioneaza liber cu mediul inconjurator, atit fizic cit si verbal. a inceput sa se despoaie in public, din proprie initiativa, face remarci nepotrivite si in orice caz, are o atitudine ferma in societate si nu iarta pe nimeni. pe linga astea, incep sa apara si primele vorbe... de duh.

in magazin, in gura mare: "mami, blugii rupti ? de che ?" facind referire la blugii mei, sfisiati in genunchi. "mami, podo (petru) nu place rupti"
tot in magazin, la coada, pe carut, cerind-se in brate :"mami, nenea urit. podo nu place", incruntindu-se la barbatul din spatele nostru, care a auzit, evident, conversatia.

***
dimineata, despre gustul din gura : "mami, apa. podo gura veche"
***
-petru, stii cum arata un melc?
-da.
-cum?
-bine.
***
petru mai zice ca valul tremura ("vaiu temuma") si ca fumul miroase amar.

5 comentarii:

  1. :)))))))))))))))))0
    mortal pustiul!:))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acuma ca l-am si vazut live, si stiu cat e de mucalit, imi inchipui cat "duh" au vorbele alea :))). Dragul de el. Il pupam din suflet!
    Apropooooo, nu vreti pantalonii aia de la Bran?

    RăspundețiȘtergere
  3. nicio graba, nu-l vezi ca nu mai poate de cald ? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Petru e ultra-simpatic. :) Iar fotografia e minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. S-ar putea sa fie o tendinta legata de varsta. Nu ce acu vorbele de duh, aia cu despuiatul. Pentru ca si eu am aceeasi problema, si prietena cea mai buna a lui Robbie, cam de aceeasi varsta trece prin aceleasi faze. Mai ales acum, ca a invatat cum se scot hainele de pe el, daca nu sunt pe faza un minut, dau de el in pielea goala pe unde mi-e lumea mai draga... Ca norocul ca inca in public am reusit sa-l conving ca nu se face, ca nu stii peste cine dai...
    E un dulce Petru, pe mine ma fac sa ma tavalesc pe jos primele lor fraze si rationamente, ar trebui sa le inregistram undeva, sunt priceless!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin