marți, 5 mai 2009

ziua tineretului, in tinerete # 3

in gara la eforie sud, uitindu-ma la ranile de la picioarele prietenei mele, am multumit cerului ca parintii m-au lasat intotdeauna sa ma imbrac cum am vrut, si ajunsesem deci sa port vara bocanci inalti din piele pina la mijlocul gambei. nu va imaginati ce bine mi-au prins in circumstantele respective (nu pot totusi sa ignor cele 2 bataturi care se mai vad si astazi in calciiul sting). ultimii km dintre eforie sud si costinesti-sat, pe linia ferata, i-am parcurs ca un grup de zombie teleghidati, insa foarte amuzati. doar ciinele, grui, mai avea parte de putina diversitate, schimbindu-si carausul. stiu ca ne-am distrat foarte tare, tot drumul, prietena a.c. isi aminteste ca am cintat beatles o buna parte din drum. eu imi amintesc ca am ris foarte mult, la brat cu m.u. si killerii ei tenesi din pinza. in gara la costinesti, de bucurie, am hranit singurul ciine care se afla acolo (pe vremea aia era doar unul) cu nu mai putin de 8 oua fierte. fusese pastele inainte cu citeva zile si cunoscind pasiunea lui m.u. pentru oua in orice stare, nimeni nu s-a mirat ca avea oua rosii, pe care, cu generozitate si bucurie le-a donat ciinelui. trebuia sa cinstim cumva cei (in jur de) 30 de km de mers pe jos, in noapte. cu toate limitele corporale depasite, pe la 5 dimineata am ajuns la hotelul unde stiam noi ca aveam o camera, printr-o combinatie de sora-verisoara a cuiva, nu mai stiu. cum nu aparuseram seara, cind s-a dat strigarea, asa cum trebuia, singura alternativa la ora aia mai era sa dormim pe jos, pe gresie. saci de dormit ? no way. am ales nisipul. la 6 dimineata ne-am prabusit pe plaja, intr-o stare de oboseala crunta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin