sâmbătă, 30 ianuarie 2010

doza de absurd a sfirsitului de saptamina

dau sa intru intr-un magazin maga image, vineri dupa-amiaza. fac citiva pasi in magazin si observ ca unde ar fi trebuit sa fie stivele de cosuri, la intrare, in dreapta, e curat ca-n palma. scanez un pic zona si privirea mi se izbeste de cozile imense care sufocau casele. ok, ma intorc pe calciie si dau sa ies. din 2 pasi ajunsesem in dreptul usilor de la intrare cind am auzit si vazut ca cineva ma striga si da din miini disperat. domnisoara, domnisoara! ma apela agentul (gaozarul) de paza. ma uit la el intrebatoare si-mi explica agitat, dindu-si importanta, ca trebuie sa intru in magazin ca sa ies pe la una din case. imi venea sa rid isteric si m-am uitat la el sa vad daca are un simt al umorului iesit din comun sau pur si simplu e idiot. importanta cu care se chinuia sa-si impuna regula, de la distanta, m-a facut sa optez pt a doua varianta. asa ca m-am apucat sa-i explic idiotului, stind in usa, ca-i aiurea sa ma puna sa intru prin magazin doar ca sa ies, cind eu ma aflam practic la intrare. insa el insista si aproape ca devenise agresiv in miscarile bratelor, mai ales ca ii sarise in ajutor si colegul lui, care-i intarea atitudinea. neavind de ales, am abandonat lectia de logica si am pasit in afara, in aerul imaculat de inghetat, facindu-le delicat cu mina. e greu de descris mixul de sentimente care ma incerca, situatiile astea, atit de familiare tuturor, au farmec daca le traiesti, nu daca le povestesti.

5 comentarii:

  1. Evident ca la cozi se aflau toti cei care ascultasera de sfatul amicilor gardieni si asteptau doar sa iasa afara din magazin nu? :-)))
    Da, de-a dreptul absurd... Sper ca restul sfarsitului de saptamana sa aiba mai multa logica...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, bravo, fii rea! nu-mi vine sa cred..

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit cu sufletul la gura... sperand ca finalul sa fie cu tine sfidandu-i:)))
    Mega Image este o retea de magazine, care mai de care mai stupid aranjate, cu casiere mai nesimtite sau cu paznici mai prosti..

    RăspundețiȘtergere
  4. @simona: astia sint oamenii nostri, altfel ne-am plictisi :)

    @alex: daca eram rea, mă duceam si-l luam prieteneste de dupa umar pe paznicul zelos, ii faceam guler un coș si apoi il vâram cu capul intre usitele rabatabile cu sens unic de intrare in magazin

    @freacamenta: si finalul a reiesit satisfacator ?:)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin