joi, 10 septembrie 2009

alt post de fete

intotdeauna mi-am dorit o rochie ca asta, insa verde, ca verdele din fundal. la vremea cind am vazut clipul mi-am croit una, insa dintr-un material oarecare doar sa vad cum vine, si pe care nu am reusit sa o mai cos. ma gindeam chiar ca asa imi voi face rochia de mireasa, un furou din matase verde crud. pina la urma am decis ca vreau o rochie de mireasa, nu o rochie de seara, asa ca rochia mea verde cu spate gol a ramas pierduta in alte vremuri. insa recentele imersiuni cu mina prin matasuri, dantele si taftale, insotind-o pe delia pe potecile misterioase care pot rataci o fata in drumul ei pavat cu rochii de mireasa, mi-au trezit pofta sa-mi tai o rochie ca asta. imi lipseste doar un pretext.

daca ne place piesa, de ce sa n-o mai ascultam o data:

8 comentarii:

  1. trebuia tu sa dai din casa si sa ma faci o nebuna care numara lunile pan la maritis. acuma ca ai deschis cutia pandorei, nu crezi ca-i cam destrabalata rochia asta pt tine? bine ca ti-ai bagat mintile in cap, cine stie ce mai produceai in noaptea nuntii:). la mine la nunta sa-mi vii decenta, auzi?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. dar e fooooarte decenta, nu stiu ce zici tu acolo. e lunga si de cind un decolteu la spate e destrabalat, hm ? cine vroia sa poarte minijupe la nunta, ai ?
    pai poate ma vezi cu dinsa la nunta ta, ce zici ? tot cautam un pretex, nu ? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. draguta, esti pe lista deja, si nu cea optionala:))

    RăspundețiȘtergere
  4. prezent! sunt ratacit prin mii de ganduri, dar sunt prezent pe unde apuc, am incercat cu nedormitu sa mai destindem atmosfera la simona, in limita timpului pescarusesc.pt ca esti roscata, rosu nu te avantajeaza, iti sta mai bine in negru sau alb, dar pt ca e nunta, mergi pe alb cu o curea verde :), parerea pescarusului.
    Delia, Dedi se imbraca la costum ? ii sugerez papion.

    RăspundețiȘtergere
  5. gata, cred ca am fost stilist intr-o viata anterioara.

    RăspundețiȘtergere
  6. @pescarus: inteleg. la mine nu e nici pe departe distractie ca la simona, e clar, si eu de multe ori abia m-am abtinut sa comentez acolo, nu de alta, insa nu am timp sa ma prind in hora :) ei lasa, ca ochiu' nu te tradeaza. si eu am zis verde, e clar, n-ai fost atent :)
    iar la o nunta nu trebuie sa se imbrace in alb decit mireasa. stai pe aici si mai inveti cite ceva, nu delia ?:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. da, asa e:))
    da, dei va purta papion si tenisi portocalii, de unde stii:)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin