duminică, 6 septembrie 2009

reportaj de sfirsit de august

se dau niste imagini la intimplare si in ordine inversa, cit si niste intrebari ajutatoare: daca vacile erau sinucigase sau doar nebune, daca luminarile erau pentru vii sau pentru morti, daca veronica micle era intr-adevar acolo, ce au in comun fotografia cu mine si cea cu ceasul, de ce nu ai voie cu implanturi in buze in manastire, de ce domnitele nu stateau in camera lor, cite fotografii e nevoie sa faci pina prinzi steagul desfasurat de vint, de ce oamenii simt nevoia sa lase bani in locuri istorice, de ce oamenii urca asa greu, de ce oamenii fac fotografii de sus, cine pe cine priveste prin plasa, daca sint mai bune lanturile decit burlanele. restul e imaginatie.





























13 comentarii:

  1. Interesante si frumoase imagini!
    Duminica minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. merci la fel. cit despre poze, erau acolo, nu am contribuit artistic :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic ca au atarnat lanturi de burlane ca sa faca economie la...burlane. In loc sa le puna pana jos la pamant au pus lanturi pe care sa se scurga apa.... altfel cad de sus torente necontrolat....asa se scurg pe lanturi in jos.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Buzele cu implanturi sunt de fapt ceva de genul "interzis galagia, vorbitul tare"........

    RăspundețiȘtergere
  5. @ceska: eu ma gindeam ca buzele se refera la ruj ;) mi s-a parut ingenioasa treaba cu lanturile, mai ales ca am prins si o ploaie si le-am vazut in actiune.

    RăspundețiȘtergere
  6. Veronica si-a avut rostul ei la Simona T. si dc stegul e rotund, o poza pe diagonala.

    RăspundețiȘtergere
  7. sau pe verticala, ca sa curga (in jos) si cine crezi ca isi ia concediu ca sa citeasca sutele alea de comentarii ? oricum, niste golani. sau niste prosti :)

    RăspundețiȘtergere
  8. eu le-am citit.mi-am luat o zi de munca cu plata.

    RăspundețiȘtergere
  9. in loc sa zici si matale un bodgaproste ca ai ajuns pe la manastiri, tu razi de obstea bisericeasca. serios, nu stiu la ce te-ai convertit in ultima vreme sau cu cin te-ai inhaitat. parca moldovencele aveau frica de dumnezeu:)))).

    RăspundețiȘtergere
  10. @delieea: sint o renegata, asta e. dar stiu, in felul meu, ca noi, ca vietuitoare, nu ne apartinem noua insine.

    RăspundețiȘtergere
  11. sau insene, zic. ma gindeam la oameni.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin